fredag 29. januar 2010

Min siste arbeidsdag...


Så kom den dagen da jeg spaserte inn på skolen som ansatt, og ut som freelanser. Tjo hoo!

Foreløpig har jeg en god følelse, og det skal ikke bli vanskelig å fylle dagene. Ideer og prosjekter

ligger på lur, og flere popper vel opp.

Det har blitt lite med naturfotografering siste tiden pga at jeg jobber med utstillingen til Bodø kunstforening, med ett unntak!
I det jeg skulle legge meg her om dagen, rundt 00.30 kikka jeg ut ytterdøra som jeg pleier. Og det var et magisk vær,med tåke, frost og månelys. Trærne stod full av snø og kulden hadde bitt seg fast. Måtte bare kle på meg og ut å fotografere, midt i natta. Dette er resultatet.

2 kommentarer:

  1. Hei du!
    Den veggen bak deg digget jeg:o)
    Flott det trebildet ditt også.
    Forresten masse flott her inne på sia di, så deg vil jeg følge videre:o)

    Ha en fin helg:o)

    SvarSlett
  2. Rai Rai! Lykke til som frilanser! Jeg har vært det i ti år og overlevd :) Akkurat nå har jeg et lærervikariat noen uker. Gleder meg kjempemasse til utstillingen din, gjett hvem som skal være først i køen når du åpner. Her er det iiiiskaldt og sterk austavindskuling i dag, men nydelig likevel.

    SvarSlett