søndag 14. februar 2010

Puh-da var utstillingen i gang...


Nettopp hjemkommet fra utstillingsåpning i Bodø kunstforening! Det ble en koselig åpning med mange folk, venner og familie. Mye stress i forkant fordi jeg ikke har funnet den endelige patenten på foto montert på kapa-kartong. oppheng og system sviktet meg denne gangen. men men, det er hva man lærer av, så dette må utvikles bedre og forskes nærmere på.


Godt å komme hjem og veldig flotte forhold over fjellet. legger vel ut noen reinbilder etter hvert, men først enda et bilde fra utstillingen! so long...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjempe fin utstilling! Det var en stor opplevelse å få beundret alle bildene. Skal vi ikke legge den ut på sia di - med alle tekstene også? Jeg forsvant visst litt brått ja, skravla med folk så lenge at jeg måtte spring for livet til parkometret.

    SvarSlett
  2. akkurat ja, sånn hang det sammen! jeg skulle jo prate med deg om det også. snakkes senere-idag kanskje hvis du er heime? anne

    SvarSlett