søndag 21. juni 2009

Myrull-jenta

helt nytt bilde, ca 5 min gammelt! jeg er så fascinert av myrulla, og nå ligger myrene hvite. utrolig fint, og jeg fikk veldig lyst til å lage et bilde som viser noe av myrulla sin egenskap og uttrykk; myk, ung, sårbar, føyelig og vakker. jeg ville lage selve myrull-jenta. vel her er ho:


denne helga har jeg viet hagen. hele våren er det boka som har tatt min oppmerksomhet, så nå når den er i boks, gyver jeg løs med dødsforakt på nye bed, kanting av bed, flytting av stauder, og sprøyting av rosebuskene med grønnsåpevann.

men like morsomt som hage, har mine foto-turer vært, minst 1 per dag, men helst to!!

En god dag er en dag med flere fine turer med fotoapparatet rundt halsen, litt kaffe i sekken, og en blank og stille fjord. Resultatet av en slik tur kan jeg vise anna gang, nå måtte jeg bare få ut myrull-jenta.

ha en fin kveld!! artig å blogge i grunnen.


1 kommentar: