søndag 20. september 2009

Hjelp meg- Stem på det beste bildet!!!!

Til alle mine blogg-lesere!
Jeg skal delta i en fotokonkurranse med bilder fra Istanbul. Tok mange bilder der i fjor høst da jeg var der på studietur. Mitt tema var egntlig dekor, men jeg fallt pladask for mange av byens løse katter! så nydelige! derfor vil mitt bidrag til konkurransenn være kattebilder. Men, mitt lille problem er at jeg elsker dem alle! kan du hjelpe meg-stem fram dine topp3 bilder! legg igjen ditt svar i en kommentar under og legg samtidig inn din adr, så er du med i trekningen av 4 kort (se hjemmesiden - kort) . Er veldig spent på hva resultatet blir!tjohei!

1.


2.

3.

4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.

1 kommentar:

  1. I tillegg til min kommentar på dine tre vinnerbilder så syns jeg nr 2 her også er fin med katten med de grønne øynene som ser opp på fotografen.

    Bakgrunnen er ren men jeg føler ikke at komposisjonen er helt i boks. Litt ubalansert siden det hvite feltet og katten er på samme side i bildet. Små justeringer kunne endret dette. Kanskje du tok flere samtidig.

    Det beste kattebildet handler ikke om den peneste katten selvfølgelig men her er det både en pen katt og plassert i en fin setting.

    SvarSlett