mandag 28. september 2009

Vinneren er kåret!!

1.
2.
3.

Hjelpen jeg ba om, å stemme frem det beste kattebildet, ble ikke en knasende suksess! noe kan tilskrives teknologien som gjør det vanskelig for ikke-bloggere å gi kommentarer. jeg har imdlertid på andre måter fått 4-5 besøkende sine topp3-lister. vinneren ble Mona Iglum, en kollega. hun stemte fram følgende bilder. det vanskelige er at alle som har gitt tilbakemelding, har helt ulike topp3 lister. morsomt egentlig. så meldingen til meg er klar-må plukke ut min egen topp 3 liste, he he....

1 kommentar:

  1. For meg er det mannen og katten som er en helt klar favoritt av disse tre! Årsaken til det er valg av bakgrunn. Og at bilde nr 2 har en historie å fortelle.

    I nr 1 skulle jeg gjerne sett at hodet ikke tangerte planten og at katten ikke satt på midlinjen i bildet.

    På nr 3 skjer det så mye i bakgrunnen at katten blir sittende igjen med veldig lite oppmerksomhet.

    SvarSlett