tirsdag 6. oktober 2009

Endelig kommer det nye bilder!!!



Den siste uken har nye bilder dukket opp fra mitt ubevisste billedlager i dypet. Det er jammen trivelig, fordi det begynner å bli lenge siden sist!-juni, tror jeg? nei forresten, det var vel myrull-jenta...vel, for meg er noen måneder VEEEELDIG lenge. noen nye bilder har funnet sin form, de er basert på mine tidligere gudinne-bilder. men allerede har jeg gode indikasjoner på at dne perioden er over ganske snart, og at noe HELT NYTT skal se dagens lys.

Høstferie og litt vondt i høyre-armen allerede, kan tyde på mye mer vondt i armen om noen dager. veldig vanskelig å ikke lage bilder, når "noe" vil ut. Legger ut tre bilder i kveld, de er temmelig mystiske, og jeg har bare en vag fornemmelse av hva de symboliserer. sålenge jeg jobber intuitivt og helt ut av svarte natta, er på en måte bildene enda som "drømmelandskap" å regne. jeg skjønner dem ikke helt. Som oftest kommer meningen etterhvert. hvis noen har en mening, er dere hjertelig velkommen til å uttrykke den! so long...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar