tirsdag 7. juli 2009

Meløy-dagan-here I come!!

Da var utstillingen til Meløy-dagan pakket og klar. en skikkelig skitjobb er det med innramming, nummerering, lister og pakking. men med god hjelp går det bra. 20 bilder pakker jeg i bilen min i morgen. Min venninne Bodil henger med, og vi skal virkelig nyte turen langs den vakre kystriksvegen. Ørnes er målet. I stedenfor å sende bildene, føles det tryggere å kjøre de helt frem til døra.

Kunstutstillingen varer fra 25.juli -2.august.men det skjer også mye annet spennende der. så for den som har ledig noen dager den uken, er det bare å gå inn på www.sommerdagan.no/ så får man hele programmet.

til ære for sommerdagan har jeg med meg flere nye bilder, blant annet gudinne-bildene som ligger her på bloggen. i tillegg har jeg med et splitternytt et, laga idag. det ble annerledes enn de andre, og kan være begynnelsen på en helt ny serie. spennede, for når har ferie og roer ned, kommer ofte inspirasjonen til nye uttrykk. se selv under: " giving a kiss"


ha en fin fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar