fredag 24. juli 2009

nYTT kjøkken!


Siden jeg kom fra Myken, har jeg stort sett bedrevet èn eneste ting! jepp-du gjetta riktig, pussa opp kjøkkenet. det har lagt over meg siden jeg kjøpte dette huset fra 1916, i 2004. vel er det gjort noe på kjøkkenet, men ferdigsparklede vegger med ulike fargeprøver og gammelt lappverk har blingset til meg hver morgen i 5 år nå. SÅ, det føles uvirkelig at det endelig er gjort. og det var slett ikke planlagt, men plutselig var vi bare i gang.

Jeg kan røpe så mye som at veggene er i fransk grå, vinduer og karmer i eggehvitfarge og muren i lys antikk. ikke spesiellt originalt, men lyst og sommerlig-tjohooo!!

For å feire legger jeg ut et bilde som utstråler akkurat det jeg trenger nå-feeriiee!
god helg til dere som kikker innom, om litt kjører jeg til min søster på Alstadhaug og hytte i fjærsteinan! GOD ÈLG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar